'If someone is talking about you, take it as a compliment. You affected their life, they didn't affect yours :)'

Friday, December 28, 2012

tOtally change ? :/



"bila izrail datang memanggil" ya allah saya belum ready tuk mninggalkan bumi yang sementara nim :/ amal ibadah ku masih belum cukup tuk saya menjejak kan kaki ku ke jannah-MU..hari nim hari jumaat terakhir dalam tahun nim..myb nim jgk jumaat terakhir saya ?? kita hanya merancang tuhan yang menentukan..tahun 2013 bakal menjelma adakah saya betOl-2 berubah ?? atau hanya mainan bibir semata-mata :/  adakan niat saya betOl ?? adakan saya ada kekuatan tuk teruskan perubahan nim..hanya tuhan yang tahu..:') ya ALLAH perasaan apakah ini ?? selalu memikirkan kelemahan diri , selalu xde semangat untuk melakukan sesuatu.
hanya saya dan tuhan saja yang taw perasaan saya nim''ya allah apa yang bisa tebus kepadaMU atas dOsaku , ya allah ku hina terasa biar ku bersujud untuk ke syurga-MU..



bersyukur lah kerna kita masih mampu bernafas dan masih mampu beribadat :')



ALHAMDULLILAH..LOTSOFLOVE::NHZ::

No comments:

Post a Comment