'If someone is talking about you, take it as a compliment. You affected their life, they didn't affect yours :)'

Monday, December 24, 2012

memOry.



bila saya sudah tiada simpan semua kenangan saya dengan awak awak awak dan awak ! hee no matter what save it dOn't ever remOve it frOm yOur heart..i'm begging :'( hehe..*myb dayahh xbtol ckit mlm nim*byk sangat prOb..dugaan demi dugaan datang..sabar nurhidayah sabar *yes dayahh kuat sabar sabar sabar !*eh2 apa persamaan title dengan dugaan haha xde pom senanya saje2 je,,dayahh na cakap sal memori zaman muda-muda senanya malam nim :D *eh-eh bla masa saya tua nya*haha dah3 mengarut..hari tuh 121212 semua duk heboh sal tarikh tuh eh lawa sangat ke tarikh tuhh ??? haha..bajet loh padahal nurhidayahh jeless dengan org yg ad moment indah ngm tarikh tuh..tarikh tuh mmg comey pom lawa jgk sO sape-2 yg ad moment pd 121212 hehe i'm jeless wif youuu..*dOuble jelly haha xD*balik kpd tajuk asal memOry..kan best kalau semua orang ats dunia nim xberubah still sama je that's mean diorang masih igt ap yang dioarang perlu ingat :)

rindu zaman dedulu rinduu sangat..:( ya allah kuatkn hati hamba mu ini titipkan knangan ini biar kkal dalam hatinya..still berharap kita akan kkal mcm dulu..manusia selalu berubah kan ad yang jd lbih baik dan sebaliknya.xna ckap byk2 just na cakap 

each mOment Of yOur life is a picture which u have never seen before and which you will never see again so enjoy and live,make each mOment beautiful and i miss yOu already =')

tgop gambar kat bawah nim kadang-2 kuar jgk lah air mata..tapi saya da xberharap n saya da berhenti berharap saya taw kita xkn kmbali mcm dulu...






ever since yOu've i have realised that a part Of One's life is made Of sOmeOne else 's life I MISS THAT PART ='(




ALHAMDULLILAH..LOTSOFLOVE::NHZ::

No comments:

Post a Comment