'If someone is talking about you, take it as a compliment. You affected their life, they didn't affect yours :)'

Friday, February 8, 2013

tepuk dada tanya iman :/


lama x berceloteh kat blog yg entah pape nim >.< rinduu kat blog yg da bersarang labah-2 nim :) entri kali nim na story sal kebodohan saya terlalu  menaruh harapan terhadap awak sayang :( saya terlalu mmpercayai kata-2 awak.. saya terlalu naif sayang :( sayang jangan hipokrit :( tiap kali awak keluarkan kata-2 awak time tuh lah saya mmpercayai awak syg :( bukan salah awak sayang tu salah saya sendiri.. 

nasihat saya untuk awak sayang :: jgn terlalu ikutkan hati pk sbelum berkata :( tiap dari perkataan awak myakitkan saya..terlalu mnyakitkan..law rasa awak inginkan sesuatu jujur plis jgn egO last-2 ego awak mmkan diri bkn diri awak saja tp diri saya sayang .. pliss don't be hipokrit :( sorry again brOken 


sayang TEPUK DADA TANYA IMAN :(

ALHAMDULLILAH..LOTSOFLOVE::NHZ::

No comments:

Post a Comment