'If someone is talking about you, take it as a compliment. You affected their life, they didn't affect yours :)'

Saturday, November 24, 2012

ya ALLAH :( TERIMALAH TAUBAT HAMBA MU :\


berair mata baca blog ED SASSIN terasa sangat dengan ayat-ayat dy..bkn terasa dengan dy tp terasa diri YA ALLAH ;( moga taubat hambaMU ini diterima. Bila kita menangis,ALLAH mengira setiap titis air mata kita.Bila kita melakukan dosa,ALLAH sentiasa menunggu taubat kita.Baiknya Allah ♥.. ALLAH MAHA PEMURAH LAGI PENGAMPUN..kalau diberi peluang na sangat mati syahid macam orang palestin..mereka dibunuh didunia sementara tapi dijanji kan syurga YANG KEKAL ABADI oleh allah disyurga nanti..YA ALLAH BESARNYA KEAGUNGAN MU :( YA ALLAH,sudah cukupkah amalan ku ?? trnyata amalanku hanya sebesar zarah jika dibandingkan dengan golongan-golongan syahid palestinn :(  ya allah apa yang bisa tbus kepada mu atas dosaku.ya allah ku hina terasa biar ku bersujud untuk ke syurga mu :( kta dok cakap na taubat-na taubat tapi hakikat nya kita xbuat pom hanya dimulut . myb kesilapan diri sendiri atau kelalaian diri selalu dengar  setiap apa yang kita rancang, mungkin takkan terlaksana, kerana sesungguhnya ALLAH swt jua yang menentukan segalanya.selalu rancang na jadi lbih baik na jadi anak yang baik soleh/solehah xna tingal solat na mmprbnyakkan amalan sunat tapi kita hanya merancang tuhan yang mnentukan  Allah tidak pernah lalai melihat segala perbuatan kita walau hanya kepada seekor haiwan peliharaan. 


 ya allah terima lah taubat hamba mu :'(

Setiap apa yang kita rancang,
mungkin takkan terlaksana,
kerana sesungguhnya ALLAH swt jua yang menentukan segalanya.
Kita hanya mampu merancang,
sebaliknya setiap penentuannya ditentukan oleh ALLAH swt jua...
aku cintakan kau,
Aku terlalu mencintaimu hingga aku terlupa sesuatu...
rasa cinta aku kepada ALLAH swt makin berkurangan,
mungkin ada hikmat disebalik semua ini.
ALLAH swt menguji tahap keimananku,
kini baru kumengerti kenapa perkara ini terjadi...
sesungguhnya setiap kejadian itu pasti ada hikmatnya...
ya, ada hikmatnya,
aku tersedar dari lamunanku,
sesungguhnya selama ini aku terlupa akan KAU YA ALLAH...
aku terlalu menyayangi dia sampai aku terlupa,
terlupa akan tanggungjawabku kepada-MU.
Aku terlupa akan-mu.
Aku terlupa tanggungjawabku di dunia yang fana ini.
'Sesungguhnya tidak AKU ciptakan jin dan manusia melainkan untuk beribadat kepada-KU.'
Kini aku tersedar,
aku kembali sujud kepadamu.
Takku wujud di dunia ini melainkan atas kehendak-MU YA ALLAH...
sesungguhnya aku memohon ampun dan taubat kepada-MU,
terima taubatku ini sesungguhnya ENGKAU yang menerima taubat
dan memberi taubat,
aku memohon kepadamu dengan serendah-rendah imanku,
serendah-rendah darjatku kepada-MU ya ALLAH,
KAU terimalah taubatku...




Hati Hiba Mengenangkan
Dosa Dosa Yang Ku Lakukan
Oh Tuhan Maha Kuasa
Terima Taubat Hamba Berdosa

Ku Akui Kelemahan Diri

Ku Insafi Kekurangan Ini
Ke Kesali Kejahilan Ini


thanks :( ED SASSIN




ALHAMDULLILAH..LOTSOFLOVE::NHZ::

No comments:

Post a Comment