'If someone is talking about you, take it as a compliment. You affected their life, they didn't affect yours :)'

Tuesday, November 27, 2012

cOnfuse.


yaALLAH,berita yang saya dengar malam nim amat menyakitkan hati saya*nape dy wat saya gnim*sedangkan saya berusaha untuk menyelamatkan dia,,tapi dia tetap silap memilih jalan*k myb saya berlagak sbagai pnyelamat*k faham.k saya faham..awak pilih lah asal awak hepi eh..bt lah..saya still confuse..awak law saya xna skolah boleh ? *eh-eh xleh saya kena sekolah saya na buat mak ngm ayh bangga ngm saya* ya allah,kebuntuan akal fikiran :( saya taw saya xleh na pk apa yang akan trjd pada masa depan saya sebab akal fikiran saya n makhluk allah yang lain trbatas .. itu saya taw ..dengan apa yang nina n farid cakap sal tuhh *pasal ap n sbb ap bia saya dan kawan-kawan je tw*saya jd tkut untuk trus kekal n perkara inilah yang mmbuat saya jd mcm nim..mmbuat saya jd takut n brfikiran ngatif*think positif sayOngg*u must think positiff..saya harus ?? saya ttw na bt ape..

saya taw saya akan rugi law tinggalkan n ini sal masa depan even dy scebis je dari masa dpn ttpi bnda nim still penting..saya da xleh pk..saya da buntu :(..berita yg saya dengar malam nim myb orang akn cakap*eh-eh dy nim bajet lah bnda xjd lagi da tkut..* k saya bajet takut-takut bnda kcil je .. yes saya pnakut..n saya ta sngup..ta snggup..awak-awak taw saya sebenarnya ttw apa yang saya rasa sekarang nim..saya keliru dengan apa yang saya rase..truk je rasa diri nim.masalah skecil nim..saya pnah ty sOmeOne ap yang saya ptut buat..dy just cakap rilex cuti pnjang ag xyh pk..*cuti mmg pnjang tapi saya serabut* awak langsung tidak mmbantu saya tapi saya mmerlukan awak kawan..i really-really need yOu..tO suppOrt me dari belakang :)...bnda nim xlah mmgnggu sangat tapi law trlintas je dalam benak fikiran saya .. saya jd trpk n saya akan jd tkut..hOpe awak phm what i'm feel :(

k lah saya da pnat tuk mnaip otak saya pom tgh serabutt :( k gutnyte.

ALHAMDULLILAH..LOTSOFLOVE::NHZ::

No comments:

Post a Comment