'If someone is talking about you, take it as a compliment. You affected their life, they didn't affect yours :)'

Tuesday, November 27, 2012

if i die young.

selamat malam:) mulakan malam dengan senyuman *biar pom hati sentap* penah dengar ke gituu ?? nevermind..haha..tajuk kat ats if i die yOung awak-awak law kita mati dulu macam mane ?? terasa kehilangan ta ?terasa rinduuu ta ? awak taw ta kita kan rinduuu sesangat na jumpa kawan kita tapi..entahlah nim yang sdih*sentap lagi*xde sOrang pom ingat kita..law ade pom sOrang dua je,nampak sangat kite xde kawan kn ?? kita xdperlukan kot ??or smua tuh just prasaan saya je kot..yes just a feeling*ayat penyedap hati :(*saya taw saya ad nina ainie alieya akram yang sentiasa amik berat tentang saya..ya,saya taw saya ad diaorang..saya percaya sangat-sangat yang diorang  sayang saya*yes saya tahu :)*


saya tak na mati dulu sebelum mak ayah saya :'( saya na berbakti dulu.na balas jasa mak ayah dulu tuh yang saya na..saya na memdOakan mak ayah t mak ngm ayah xde..saya na jadi anak yang baik dulu befOre saya mati..semua orang taw matinya seseorang tuh tuhan je taw..saya pom taw saya just na cakap apa yang saya rasa*rasa menyampah silakan pergi*..apa yang saya rasa sekarang ?? saya na perubahan satu perubahan yang saya akan yakin dengar diri..i need tO hijrah myself tO be a better persOn..yaALLAH,bimbinglah hambaMU ke jalan yang benar..saya memerlukan sOkOngan :(myb saya xleh tinggal apa yang saya ad sekarang,tapi sekurang2 nya saya ada perubahan..tOlOng jangan pertikaikan perubahan saya...*bagi saya sokongan bukan hina saya !*saya taw saya bukan orang baik-baik,saya bukan budaxx mOden macam awak-awak tapi saya pom ada keinginan macam awak-awak tapi keinginan saya lain..saya belajar sesuatu dari awak-awak..saya belajar untuk memahami  semua keinginan awak saya belajar..saya cuba untuk berbaik-baik tapi ap yang saya dapat tuhan je taw..


saya cuba jugak walaupun saya taw saya ta mampu..saya kuatkan semangat saya..*mungkin balasan bagi saya , saya terima*sekarang saya da xna pk apa-apa da saya mungkin akan meninggalkan semua yang saya ada *suatu hari nanti,insyaallah :)* saya akan cuba tuk jadi diri sendiri,cuba untuk memahami orang-orang yang sayangkan saya.cuba untuk mnjadi pmbantu kpd orang lain saya akan cuba* seseorang yang lemah mungkin tidak boleh mmbantu orang kuat tapi mungkin dapat mmbantu orang yang lbih lemah dari dia *
saya na jadi hamba ALLAH yang terbaik dalam kalangan yang terbaik..saya na jd orang yang dapat mmbntu meringankan kesengsaraan orang lain.saya na jadi orang yang sentiasa dperlukan.saya na jadi insan yang taat perintah ALLAH,dengar cakap mak ayah,hidup berdikari tanpa menyusahkan mak ayah dan orang laen..

saya mempunyai keazaman tidak salah kan ?? saya cuba memenuhi keinginan diri saya untuk melakukan perubahan ke arah jalan allah :) jika bukan saya yang inginkn perubahan untuk diri saya sendiri..adakah awak-awak akan tolong lakukan prubahn untuk saya ?? sudikah ??...jangan risau perubahan yang saya lakukan xkan menyusahkan awak-awak saya hanya berusaha seorang diri..jika anda memberi sokongan..jutaan terima kasih saya ucapkan..kepada yang tidak suka dengan keinginan untuk saya berubah tidak perlu lah anda-anda mnambah dOsa anda dan mentransfer kan  pahala anda kepada saya cukuplah anda-anda belajar menerima kkurangan diri masing-masing.jika cara saya salah ringan-ringankan mulut anda untuk mnegur saya saya akan menerima dengan hati yang terbuka :)

saya juga ingin meminta maaf jika saya ada buat salah *saya taw saya banyak salah* awak-awak may i ask a sOrry from yOu ?? * k saya taw brOken * saya mintak maaf seandainya saya ada menyakitkan hati sape-sape,saya akui saya pernah myakitkn hati sseorang saya mintak maaf @DEAR AWAK...im sOrry :(..
da lah da terluah apa yang ada di hati saya..thanks to  akram kerana sentiasa menyokong saya :) thanks again..



ALHAMDULLILAH..LOTSOFLOVE::NHZ::

No comments:

Post a Comment