'If someone is talking about you, take it as a compliment. You affected their life, they didn't affect yours :)'

Monday, April 22, 2013

saya OK saya dah besar !!

ehem-ehem lama doh x mencoret di belog nim bnyak nop story nim :') firstly cuti seminguu hari tuh adalah kenangan terindah even sekejap saya sangat menghargainya..tO the capital TN thanks yaww for the nice moment with yOu.i miss yOu.harap  kita kekal ginim deh2.phtu tO capital TN jugak  congrats sebab jadi best student.dayah harap awak boleh wat terbaik nanti SPM nnty AMIN <3..kita samasama berusaha kearah mencapai kejayaan.lepas seminggu cuti semua macam dah berubah YA ALLAH mana perginya semua orang ?? untuk seketika saya rasa saya keseorangan .. i'm ALONE..nevermind lupakan tentang tuh..keep smiling yaww (Y)
next stOry .. spm just around the corner .. ya ALLAH..saya masih tak bersedia namun ready ke ta ready ke kena amik jugak SPM tahun nim :/ saya taw saya boleh buat insyaALLAH selepas berusaha bersungguh-sungguh kita harus tawakkal dan berdoa kpd ALLAH agar apa yg kita lakukan dirahmati dan diberkati ALLAH.aminn <3
sebelum terlupa selamat hari tua sayangg :* akram sorry lambat tapi da wish kan hari tuh..pada 1APRIL pula tuan punya blog sudah menjangkau usia yang ke 17 haha cukup umur doh lah matured nyo dop haha..phtu pada bulan april akramAmeri & NurHidayah da cukup dua tahun alhamdullilah :))
thanks yaww kepada sapo2 hop wish kat fb tuh..letih ambo nop balas.thanks a lOt :))

ALHAMDULLILAH..LOTSOFLOVE::NHZ::

No comments:

Post a Comment